Poniższe warunki określają zasady współpracy pomiędzy GoForLogo Anna Pieczaba, zwanej dalej GoForLogo, a kontrahentami, zwanymi dalej Zamawiającymi, z którymi nie zostały zawarte odrębne pisemne umowy.
§ 1. Zamówienia
1. Zamówienia przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej lub za pośrednictwem sklepu internetowego i obowiązują po pisemnym potwierdzeniu przyjęcia zamówienia przez GoForLogo. Wszelkie zmiany dotyczące zamówienia wymagają formy pisemnej oraz akceptacji obu stron pod rygorem nieważności.
2. Składając zamówienie po raz pierwszy, Zamawiający zobowiązany jest podać kompletne dane firmy zamawiającej wraz z NIP i adresem odbioru. Ponadto Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić GoForLogo o wszelkich zmianach w tych danych.
3. Zamówienia mogą być składane wyłącznie przez osobę prawnie upoważnioną do reprezentowania Zamawiającego z podaniem nazwy firmy, adresu, numeru telefonu oraz nazwiska osoby składającej zamówienie.
4. Jeżeli w momencie składania zamówienia Zamawiający posiada przeterminowane zobowiązania finansowe w stosunku do GoForLogo, GoForLogo zastrzega sobie prawo niezrealizowania zamówienia do momentu uregulowania zaległych zobowiązań.
5. Zamawiający może złożyć Zamówienie za pośrednictwem Sklepu internetowego lub kontaktu mailowego.
§ 2. Termin realizacji i dostawa
1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu pisemnego potwierdzenia zamówienia przez GoForLogo.
2. Termin realizacji może ulec zmianie w przypadku wystąpienia przeszkód siły wyższej, (m.in. klęski żywiołowe, itp.) które wystąpiły po przyjęciu zamówienia i których GoForLogo nie mógł przewidzieć. Dotyczy to także przeszkód spowodowanych przez dostawców GoForLogo. GoForLogo zobowiązuje się niezwłocznie informować Zamawiającego o zaistnieniu tego rodzaju przeszkód, jak też o ich ustąpieniu. Ewentualne roszczenia Zamawiającego za powstałe w wyniku zaistniałych przeszkód szkody są w takich przypadkach wykluczone.
3. Po uzgodnieniu z GoForLogo na zlecenie Zamawiającego towar może zostać dostarczony bezpośrednio przez GoForLogo lubza pośrednictwem innego przewoźnika.
4. Koszt dostawy towaru pokrywa Zamawiający. W niektórych przypadkach, wynikających z indywidualnych ustaleń, GoForLogo może pokryć koszt dostawy pod 1 adres na terytorium Polski.
5. Jeżeli wysyłka towaru zostaje opóźniona na życzenie lub z winy Zamawiającego, to przechowanie towaru może odbywać się również na koszt i ryzyko Zamawiającego.
6. GoForLogo nie ponosi odpowiedzialności związanej z zaginięciem towaru, jego uszkodzeniem podczas transportu, a także za opóźnienia w dostarczeniu przesyłki, które nastąpiły z winy przewoźnika.
7. GoForLogo nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nieznacznych różnic w parametrach dostarczanych towarów.
8. Zwrot zamówionego lub zakupionego towaru nie jest możliwy. W szczególnych przypadkach może zostać wyrażona zgoda na zwrot towaru, co będzie się wiązało z pokryciem kosztów manipulacyjnych przez Zamawiającego. Wysokość kosztów manipulacyjnych zostanie potwierdzona przez GoForLogo.
§ 3. Płatności
1. Podstawową formą płatności jest zapłata przelewem przed dostawą. Inne formy i terminy płatności wymagają indywidualnych ustaleń pomiędzy GoForLogo a Zamawiającym.
2. W przypadku opóźnień w płatnościach GoForLogo zastrzega sobie prawo do naliczenia ustawowych odsetek za każdy dzień opóźnienia w zapłacie.
3. Jeśli Zamawiający posiada nieuregulowane zobowiązania GoForLogo ma prawo wstrzymać realizację zlecenia lub odmówić wydania towaru. Zakupiony towar pozostaje własnością GoForLogo do momentu uregulowania płatności przez Zamawiającego.
4. W przypadku gdy Zamawiający rezygnuje z realizacji złożonego zamówienia, zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty poniesione przez GoForLogo w związku z rozpoczęciem realizacji danego zamówienia.
§ 4. Gwarancja, reklamacje
1. GoForLogo gwarantuje jakość towarów i udziela gwarancji jakości towaru na okres 12 miesięcy licząc od dnia dostawy każdej partii towaru.
2. Zamawiający ma obowiązek sprawdzenia towaru niezwłocznie po jego otrzymaniu co do ilości i jakości. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Zamawiający ma obowiązek pisemnie poinformować GoForLogo w możliwie najszybszym terminie.
3. Ewentualne nieprawidłowości w części dostarczonego towaru nie upoważniają Zamawiającego do reklamowania całej dostawy.
4. W przypadku stwierdzenia, że otrzymana przesyłka jest uszkodzona Zamawiający ma obowiązek sporządzenia protokołu podpisanego przez przewoźnika. Brak takiego protokołu pozbawia Zamawiającego prawa do składania reklamacji.
5. Zamawiający ma obowiązek udostępnienia reklamowanego towaru GoForLogo celem potwierdzenia wady.
6. Reklamacje przyjmowane są w ciągu 7 dni od daty otrzymania towaru (decyduje data wpływu reklamacji do GoForLogo) przez Zamawiającego i rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia reklamacji.
7. Towary oznakowane przez Zamawiającego nie podlegają reklamacji w zakresie wad widocznych.
8. Reklamacje nie są uwzględniane jeśli dotyczą szkód powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania, użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem lub w związku z opóźnieniem w odbiorze towaru przez Zamawiającego.
9. Po odsprzedaniu lub odstąpieniu towaru kolejnemu odbiorcy, odpowiedzialność za jakiekolwiek wady jakościowe i ilościowe przenoszona jest na Zamawiającego. Zamawiający zobowiązany jest do sprawdzenia towaru przed przekazaniem go osobie trzeciej. To samo dotyczy towaru przekazanego do znakowania przez osoby trzecie.
10. GoForLogo ponosi odpowiedzialność za realizację zamówienia wyłącznie w stosunku do Zamawiającego. Reklamacje wnoszone przez osoby trzecie nie będą rozpatrywane.
11. GoForLogo może naprawić, bądź przyjąć jako zwrot, ewentualnie wymienić reklamowany towar, chyba że strony ustalą odpowiednie obniżenie ceny – w terminie 7 do 30 dni od dnia stwierdzenia przez GoForLogo zasadności reklamacji i po zbadaniu istnienia zgłoszonych wad w siedzibie GoForLogo. Sposób załatwienia danego zgłoszenia reklamacyjnego określa GoForLogo.
12. Zamawiający traci uprawnienia wynikające z gwarancji jeżeli:
a) nie zgłoszono reklamacji co do wad jawnych w terminie 7 dni od dnia dostawy,
b) nie wykaże, że uszkodzenia nie wynikają z błędów rozładunku, składowania.
13. Zgłoszenie reklamacji nie zwalnia Zamawiającego z obowiązku zapłaty na rzecz GoForLogo za złożone zamówienie.
14. Odpowiedzialność GoForLogo z tytułu wad towaru obejmuje wyłącznie szkody będące skutkiem zawinionego zachowania GoForLogo. Odpowiedzialnością GoForLogo nie są objęte tzw. szkody następcze oraz utracone korzyści. Co więcej odpowiedzialność GoForLogo zawsze ograniczona jest do zapłaconej przez Zamawiającego ceny netto reklamowanego towaru i/lub usługi. Wszelkie dalej idące roszczenia odszkodowawcze Zamawiającego ulegają wyłączeniu.
15. Jakiekolwiek roszczenia Zamawiającego wobec GoForLogo z tytułu rękojmi są wyłączone.
16. GoForLogo nie ponosi odpowiedzialności za przydatność towaru do spodziewanego przez Zamawiającego celu, jeżeli Zamawiający nie sprecyzował na piśmie wszelkich warunków dotyczących towaru.
17. Reklamowane towary będą przyjmowane wyłącznie pod warunkiem wcześniejszego, pisemnego (w tym poczta elektroniczna) uzgodnieniu tego faktu z GoForLogo, przez co należy rozumieć jednoznacznie wyrażone stanowisko GoForLogo wyrażające zgodę na zwrot. W odesłania towaru bez wskazanego powyżej uzgodnienia z GoForLogo zastrzega sobie prawo odesłania towaru na koszt Zamawiającego.
§ 5. Zlecenie usługi znakowania towaru
1. Zlecenie usługi znakowania towaru przyjmowane jest przez GoForLogo wyłącznie w formie pisemnej lub przez Sklep internetowy.
2. Składając zlecenie Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć plik roboczy z grafiką 1:1 w formacie .ai, .eps, .cdr z podaniem kolorów według wzornika PANTONE U (wzornik kolorów matowych). Tekst należy zamienić na krzywe. W przypadku grawerowania laserem akceptowane są pliki z grafiką czarno-białą. Dostarczenie pliku roboczego w formie niezgodnej z powyższymi wymaganiami wiąże się z dodatkowymi opłatami związanymi z adaptacją grafiki.
3. Potwierdzenie przyjęcia zlecenia na znakowanie towaru i rozpoczęcie jego realizacji następuje w momencie otrzymania przez Zamawiającego pisemnego potwierdzenia zlecenia i akceptacji przesłanej wizualizacji znakowania.
4. Wstępny termin realizacji określany jest przez GoForLogo po pisemnej akceptacji wizualizacji znakowania przez Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji zlecenie nie zostanie zrealizowane.
5. Potwierdzenie terminu realizacji przez GoForLogo następuje po pisemnej akceptacji wzoru przez Zamawiającego. Akceptacja wzoru odbywa się na podstawie 1 egzemplarza produktu oznakowanego zgodnie z zatwierdzonym wizualizacją znakowania.
6. Wzór do akceptacji wysyłany jest odpłatnie na koszt odbiorcy. Istnieje możliwość akceptacji wzoru na podstawie przesłanego drogą elektroniczną zdjęcia wzoru.
7. Termin realizacji może ulec zmianie w następstwie wystąpienia przeszkód siły wyższej, niezależnych od GoForLogo, związanych np. z przerwami w dostawie prądu, itp. GoForLogo zobowiązuje się niezwłocznie informować Zamawiającego o zaistnieniu tego rodzaju przeszkód, jak też o ich ustąpieniu. Ewentualne roszczenia Zamawiającego za powstałe w wyniku zaistniałych przeszkód szkody są w takich przypadkach wykluczone.
8. W wyniku procesów związanych ze znakowaniem jak również w związku z wadami ukrytymi towaru nieznaczna ilość towaru może ulec uszkodzeniu. W związku z tym GoForLogo ma prawo dostarczyć do 3% mniej towaru pełnowartościowego w stosunku do zamówionej ilości. Koszty powstałe z tego tytułu pokrywa Zamawiający. Zamawiający zobowiązany jest uwzględnić możliwość zaistnienia powyższej sytuacji na etapie składania zlecenia na usługę znakowania towaru. W przypadku wymogu dostarczenia dokładnej ilości zamówionego towaru Zamawiający zobowiązuje się do poniesienia dodatkowych kosztów z tym związanych. GoForLogo zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby zminimalizować straty wynikające z uszkodzenia towaru na etapie znakowania.
9. W zależności od podłoża i techniki znakowania Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia różnicy w kolorze pomiędzy ustalonym w zleceniu odcieniem skali PANTONE U, a faktycznym kolorem na przedmiocie stanowiącym realizację zamówienia, w zakresie +/- 1 odcień. Tolerancja wymiarów elementu znakowanego wynosi +/- 3%.
10. Przy wznowieniu zlecenia Zamawiający zobowiązany jest pisemnie określić niezbędne parametry znakowania: wielkość, kolor, umiejscowienie.
11. GoForLogo nie ponosi odpowiedzialności za treść zleconą do oznakowania przez Zamawiającego. GoForLogo nie ponosi odpowiedzialności związanej z ewentualnymi roszczeniami osób trzecich o odszkodowania za naruszenie ich praw. Wyłączną odpowiedzialność za ewentualne naruszenia praw osób trzecich ponosi Zamawiający.
12. W przypadku rezygnacji Zamawiającego ze złożonego zlecenia na znakowanie towaru, Zamawiający zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty poniesione przez GoForLogo w związku z rozpoczęciem realizacji zlecenia.
13. GoForLogo nie wykonuje znakowania na towarach powierzonych.
14. Produkty oryginalnie zapakowane w indywidualne woreczki nie są ponownie w nie pakowane po wykonanej usłudze nadruku. Klient oczekujący ponownego zapakowania po nadruku powinien wycenić wcześniej taką dodatkową usługę oraz zamówić ją jednocześnie z usługą znakowania. W przypadku braku takiego zamówienia foliowe opakowania indywidualne będą przez GoForLogo wyrzucane.
§ 6. Ustalenia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych w/w ustaleniami mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
2. Spory powstałe w wyniku realizacji powyższych Warunków będą rozstrzygane w drodze polubownych uzgodnień. W przypadku braku porozumienia spór zostanie rozstrzygnięty na drodze sądowej przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby GoForLogo.
3. Składając zamówienie lub zlecenie na znakowanie towaru w GoForLogo Zamawiający akceptuje powyższe warunki współpracy.
4. Szczegółowe informacje na temat zmian regulaminu będą zamieszczane każdorazowo na witrynie internetowej www.GoForLogo.pl. Jeżeli Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowane w regulaminie zmiany może złożyć na piśmie (decyduje data wpływu do siedziby GoForLogo) lub elektronicznie na adres biuro@goforlogo.pl sprzeciw wobec tych zmian w terminie 14 dni do daty informacji o proponowanych zmianach zamieszczonych na wskazanej witrynie internetowej. Niezłożenie w sposób wskazany powyżej sprzeciwu przez Zamawiającego oznaczać będzie akceptację zaproponowanych zmian w treści regulaminu